niedziela, 6 września 2015

Prolog

   Przechadzając się uliczkami miasta w którym następnego dnia miałam zagrać koncert, myślałam o swoim dotychczasowym życiu. Moje życie przepełniało szczęście i radość, lecz momentami chciałam rzucić wszystko w kąt i wyjechać gdzieś. Gdzieś gdzie nikt mnie nie znajdzie. Gdzieś, gdzie odnajdę spokój, którego nie miałam. Życie piosenkarki w zespole wydaje się idealne. Sława, pieniądze. Lecz są to tylko pozory, których trzymają się ludzie którzy o takim życiu nie mają zielonego pojęcia. Miałam wszystko co każda nastolatka chciałaby mieć. 
Rodziców, którzy się o Ciebie troszczą i Cię kochają. 
Ubrania z markowych sklepów, które mają niebotyczne ceny. 
Przyjaciół, którzy nie zostawią Cię w potrzebie.
   Lecz nie miałam jeszcze jednej ważnej rzeczy. Wielkiej miłości. Kiedy moi przyjaciele mówią mi o swoich drugich połówkach, a ja tylko słucham co mają mi do powiedzenia robi mi się okropnie przykro. Prawdopodobnie skłamałabym mówiąc, że mnie to nie rusza. Osoby z którymi się zadaje nie zauważają, że mam dużo poważniejsze problemy aniżeli impreza. Zrozumieć mnie mogą tylko chłopaki z zespołu Dan i Will. Traktowałam ich jak starszych braci, a oni mnie jak młodszą siostrę. Często przyjeżdżaliśmy do mojego rodzinnego miasta po koncercie, czy po kolejnej próbie na obiad. W przypadku wieczornego powrotu na kawę i jabłecznik mojej mamy.
   Jeśli chodzi o koncert na którym mieliśmy wystąpić. Na jednym z portali społecznościowych ogłosiliśmy konkurs w którym można było wygrać nasz występ. Zwycięzca mógł wybrać miejsce i wskazać uczestników owego wydarzenia. Wypadło na liceum o nazwie "Słodki Amoris" oraz ich uczniów.
   Wtedy jeszcze nie wiedziałam co tak na prawdę się zdarzy po koncercie...



Witam!
Z racji tego, że wpadłam na pomysł z fabułą postanowiłam ten pomysł wcielić w życie :)
Jeśli chodzi o tamten blog o słodkim flircie będzie kontynuowany bo mam na niego jeszcze wiele pomysłów ^^.
Dziękuje i życzę miłego dnia :) 

9 komentarzy:

  1. Z przyjemnością informuję Cię, że Twoje zgłoszenie zostało pozytywnie rozpatrzone i dodane do Katalogu blogów Słodkiego Flirtu.
    Życzę Ci dużo weny i wolnego czasu na napisanie nowych rozdziałów, które będziesz mogła u nas zgłaszać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie ;) z chęcią będę czytać.
    Dużo weny życzę :*

    http://slodki-flirt-moja-wersja.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje z całego serca za tą wenę, która mi się ogromnie przyda ^>^.
      Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. ;)

      PS. Co do linku do twojego bloga, to wiesz, że wpadam codziennie ;D.

      Usuń
  3. Różne opowiadania na podstawie SF już czytałam, ale to zapowiada się zupełnie inaczej! I jestem mega ciekawa co z tego wszystkiego wyniknie! Czekam na kolejny wpis, jeśli możesz, informuj mnie! :)
    http://dahayarin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się wymyślić coś nowego.
      Nie widziałam jeszcze czegoś w tym stylu u nikogo, więc postanowiłam to wykorzystać.
      Też jestem ciekawa jak będzie pracować mi się z nowymi rzeczami, bohaterami. ^>^
      Zobaczymy co z czasem wyniknie. ;)
      Pozdrawiam. ♥
      Całusy, xoo.

      Usuń
    2. Ja też zaczynam coś całkiem nowego, czyli opo SF, wcześniej pisałam o czymś zupełnie innym, pod innym pseudonimem. :D

      Usuń
  4. Zaczyna się całkiem fajnie. Ciekawe jakie akcje i historię planujesz w pierwszym oraz w następnych rozdziałach. Z pewnością bede tu zaglądać :)
    Zapraszam.też do siebie na opowiadanie oraz na krotka informacje
    http://slodkiflirtmarzenie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pierwszym rozdziale będzie stuprocentowo kawałek, albo cały planowany koncert. Zobaczę jak to wyjdzie, czy nie wyjdzie za długi czy nawet za krótki.
      Planów na następne rozdziały nie będę zdradzać, byłby to za duży spoiler co do opowiadania.
      Tak mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej ♥.
      Pozdrawiam.
      Całusy, xoo.

      Usuń
  5. Przeszłość opisywana w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń

Template made by Robyn Gleams